Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007

Widg-it: TV Forecast, I Can't Wait..

Όπως κι ο περισσότερος κόσμος που ασχολείται καθημερινά με το internet, έτσι κι εγώ είμαι fun των (τηλεοπτικών) σειρών. 24, Lost, Family Guy, South Park, Prison Break and the list goes on and on που λένε στα ξενικά. Αυτό το Widget δεν το έψαχνα, αλλά μου το έστειλε ο αδερφός μου, που έχει αρκετά καλές σχέσεις με τον "θείο" στην Αμερική που του στέλνει τις σειρές...
Δείχνει πότε θα παιχτεί το νέο επεισόδιο από τις σειρές που θέλετε να τσεκάρετε, καθώς και τον τίτλο του. Τις πληροφορίες τις "τραβάει" απ’ ότι έχω παρατηρήσει από το TV.com, έγκυρο site απ’ όσο έχω παρατηρήσει.
Αλλά... 44 μέρες μέχρι το επόμενο επεισόδιο Heroes ? Δεν γίνεται να το κάνουμε νωρίτερα? Έ φανταστικέ "θείε"?

span.fullpost {display:inline;}

Δεν υπάρχουν σχόλια: