Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

Perian.. You want it, you got it..

    Με αυτό εδώ το μαραφέτι, μπορείτε να καταφέρετε τον QuickTime να αναπαράγει όλα τα δημοφιλή video format χωρίς επιπλέον plugin όπως:

                
  • AVI and FLV
  •             
  • 3ivX, DivX, Flash Screen Video, MS-MPEG4, Sorenson H.263, Truemotion VP6, and Xvid
  •             
  • AVI support for: AAC, AC3 Audio, H.264, MPEG4, and VBR MP3
  •         
    Το Perian, που είναι ένα ελεύθερο και open source, μαζί με το Flip4Mac που αναπαράγει τα wma & wmv, μεταμορφώνουν τον QT σε έναν Player όπου μπορεί να "παίξει", σχεδόν, τα πάντα. Τώρα θα αναρωτηθεί ο μέσος χρήστης, "Αφού έχω VLC, και o QT δεν παίζει fullscreen, τί με νοιάζει?". Το μεγάλο bonus που προσφέρει το Perian, είναι η δυνατότητα που δίνει στο Front Row να αναπαράγει όλα τα γνωστά format βίντεο. Επίσης αυτό που μου άρεσε, ήταν η άμεση και απροβλημάτιστη αναπαραγωγή FLV αρχείων, πράγμα που ανακάλυψα πολύ μετά από την συνεχή χρήση του!    Μείον, για εμάς εδώ τουλάχιστον, είναι η μη υποστήριξη υποτίτλων (srt τουλάχιστον), όπου αν υπήρχε κι αυτό, θα ήταν ζάχαρη! Να σημειωθεί ότι δεν παίζει mkv αρχεία, αλλά δεν με πολυκαίει κι αυτό!

span.fullpost {display:inline;}

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΑ ΜΕ ΤΗΝ NIKON COOLIX L11 ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ CD ME TON Picture project 1.7 kai quick time player ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ error 43

ευχαριστω εκ των προτέρων
καλλιοπη σποριδου
narin@otenet.gr kai narinbapir@hotmail.com