Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Wake550... Wake me up, B4 U go go...

Στο σπίτι μου υπάρχουν προς το παρόν τρεις υπολογιστές, ένα Mac, δυο PC.. Ένα δικό μου, ένα της αδερφής μου κι ένα κοινόχρηστο για τις βρομοδουλειές... Αυτό το κοινόχρηστο τω καιρώ που είχα DSL, διότι τώρα κόπηκε βίαια λόγω εξεταστικής, ήταν 24/7 ανοικτό και λειτουργούσε και σαν διαμοιραστής αρχείων (ξέρετε, ντοκιμαντέρ του BBC, podcasts.. Τέτοια πράγματα ...). Τώρα απλά μένει κλειστός τις περισσότερες ώρες της μέρας, με αποτέλεσμα την στιγμή που θέλω να δω ένα από τα ντοκιμαντέρ να αναγκάζομαι να περπατάω μέχρι το δωματιάκι και να πατάω το κουμπί για να ανοίξει...
Τη λύση σε αυτήν την απάνθρωπη διαδικασία έδωσε το Wake550 όπου απλά εισάγω την MAC (κι όχι Mac) Address του υπολογιστή(Mac, PC.. Whatever...) που θέλω να ανοίξω πάνω στο δίκτυο μου και έχω τελειώσει .. Αρκεί βέβαια να είναι ενεργοποιημένο το Wake On Lan από το BIOS στα PC και το Wake For Ethernet από το Energy Saver στο Mac...
H MAC Address στο Mac βρίσκετε στο Ethernet Tab στο Built-in Ethernet του Network, ενώ στο PC ανοίγουμε Command Prompt (cmd.exe) και πληκτρολογούμε ipconfig /all και με αυτόν τον τρόπο μας φανερώνονται οι πολυπόθητοι αριθμοί...
Να σημειώσω ότι δέν είναι UB, αλλά και πάνω στη Rosseta τρέχει μια χαρά και χωρίς κανένα πρόβλημα! Αυτό συμβαίνει επειδή δυστυχώς έχει να ανανεωθεί από το 2002, αλλά μαζί με το πρόγραμμα κατεβάζετε και τον κώδικα δώρο :-) !

PS. Και να μην έχετε "πρόβλημα" σαν το δικό μου, κάνει και για φαρσούλες..
("Αα! Ο υπολογιστής άνοιξε μόνος του!")

PS2. Και σύμφωνα με τον δημιουργό δεν δουλεύει με ασύρματη δυκτίωση, βλ. Airport...

span.fullpost {display:inline;}

2 σχόλια:

AL Tsantiri Blogger είπε...

Απάνθρωπη διαδικασία, πράγματι!

Ειναι βάρβαρο ρε παιδί μου να σηκωθείς και να πας στο δίπλα δωμάτιο...

WorldCitizeN είπε...

Εμ... Έτσι είναι.. Έχει κι extension σε Applescript, για να μπορέσεις να φτιάξεις καμμια αυτοματοποιημένη διαδικασία. Έτσι με το πάτημα ενός κουμπιού, να μπορείς να ανοίγεις το Κομπιούτερ που θέλεις, χωρίς να ξαναμπερδευτείς με τις MAC Addresses.. Αν ήξερα και πως δούλευε το συγκεκριμένο extension, καλά θα ήταν... :-)