Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Ένα ανανεωτικό applescript...


It's good to be back! Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να ξεκολίσω τα χέρια μου από το πληκτρολόγιο, και δυστυχώς δεν γνωρίζω ακόμα πως να ανανεώνω τις συνδρομές μου και τα mail μου χειροκίνητα, και ο QuickSilver μέχρι στιγμής δεν με έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό.. Γι' αυτό αποφάσισα να τον βοηθήσω εγώ! Το applescript που βλέπετε παρακάτω, ανανεώνει αυτόματα τις συνδρομές του Vienna και παραλαμβάνει τα mail σας..

tell application "Vienna" to refresh all subscriptions
tell application "Mail" to check for new mail

Σαν να του μιλάς είναι, δεν θέλει και πτυχίο για να καταλάβεις τι κάνει ;) Εγώ το ονόμασα GetNewRefresh, πατάω κι ένα Getn στον QuickSilver και είμαι Ready to Go!

span.fullpost {display:inline;}

2 σχόλια:

Cue είπε...

Αν κατάλαβα καλά, αυτό που θες είναι "Command+Shift+N" για να κάνεις "check new mail" εφόσον είσαι στο mail βέβαια...

WorldCitizeN είπε...

Περίπου :-) Είναι ένα "command+shift+N" εφόσον είσαι στο mail, κι ένα "command+ tab, tab" για να πάω στο Vienna, που θα πρέπει να πατήσω "command + R"...
Φυσικά και δεν είναι τόσο τραγικό, απλά ασχολούμε με ένα πράγμα αντί για δυο... Όπως την βρίσκει ο καθένας:-)