Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

MenuMeters, keep me posted...

Επιτέλους, έχω πάλι DSL! Την είχα κόψει, λόγω εξεταστικής, αλλά τελικά ούτε εξεταστική είχα, ούτε InterNet.. Αποφάσισα να βάλω ΟΤΕ, γιατί πραγματικά βαριόμουν να ψάχνω προσφορές, να στέλνω fax κτλ... Παρασκευή πήγα στον ΟΤΕ, Δευτέρα είχα Internet, αυτά είναι.. Το high score σε αναμονή δεν είναι αυτό, αλλά στο χωριό μου, οπου πουρνό πουρνό μόλις έφτασα πήγα κι έκανα αίτηση, την έπεσα 5-6 ωρίτσες, και μόλις ξύπνησα έπρεπε να σετάρω το router γιατί η γραμμή ήταν έτοιμη...
Καλά όλα αυτά βέβαια, αλλά από ποιότητα πως πάμε? Πως θα μετρήσω τι πάει και τι έρχετε? Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ τα MenuMeters ..



Είναι κάτι εργαλεία που κάθονται στην μπάρα των μενού και σε πληροφορούν για την ταχύτητα του δίκτυο, την CPU, την Μνήμη, και τους σκληρούς.. Μου έχουν γίνει απαραίτητα, και όταν κάθομαι σε μηχάνημα που δεν είναι δικά μου, ρίχνω και καμμιά ματιά προς την μεριά που δεν υπάρχουν...
Είναι UB και open source (βασικότατο το ξαναλέω :-) ).

span.fullpost {display:inline;}

1 σχόλιο:

Christos Saroglou είπε...

θεωρώ οτι το menumeters είναι η βασικότερη εφαρμογή για το os x. Σε αυτό συμβάλλουν αρκετοί λόγοι όπως..
.. ποτέ δεν "έφαγε" τους πόρους του συστήματος
.. είναι παντελώς δωρεάν, χωρίς απαίτηση ενημέρωσης του συγγραφέα του διαδικτυακά.
.. μετράει κίνηση δίσκων, ίντερνετ, μνήμης και επεξεργαστή
.. είναι φοβερά παραμετροποιήσιμο, έτσι ώστε να ελέγχεις ότι θέλεις εσύ πραγματικά

Με τόσα λίγα update, θα περιμένεις οτι είναι μια παραμελημένη εφαρμογή, αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα το crash του os x. Τέλος, είναι η μια και μοναδική εφαρμογή που με όλα τα παραπάνω, αξίζει να κάνεις donate.