Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007

AuthSight: I'll keep an eye on you...


Αγαπάω υπερβολικά το Macάκι μου, ίσως γιατί χαράμισα το καλοκαίρι μου για να το αποκτήσω. Μαζί με αυτό το αίσθημα δημιουργούνται και διάφορα φετίχ. Όχι, δεν έχω φτάσει ακόμα στο σημείο να το φιλάω, ούτε καν έχω ενεργοποιήσει το VoiceOver για να του μιλάω (αν και ομολογώ ότι το χαϊδεύω που και που, αλλά ποτέ πονηρά). Σαν τον ζηλιάρη σύζυγο, θέλω να γνωρίζω αν κάτσει κάποιος στον υπολογιστή μου, κι έτσι έχω βάλει ένα μικρό προγραμματάκι. Ονομάζετε AuthSight και η δουλειά του είναι αν κάποιος καθίσει και βάλει λάθος κωδικό, να τραβάει αυτόματα η iSight μια φωτογραφία και την αποθηκεύει. Έτσι, αρκεί να επισκευτώ τον φάκελο για να μάθω αν πρέπει ή σε ποιόν να βάλω τις φωνές.
Εντάξει, εμένα είναι σταθερός, δεν πολυμπαίνει και κόσμος στο δωμάτιό μου (πλην της αδερφής μου για να καθαρίσει), δεν έχω μεγάλο φόβο, και απλά και μόνο από περιέργια το έβαλα. Αλλά σε ανθρώπους όπου χρησιμοποιούν φορητούς, ή έχουν τους υπολογιστές τους σε "κοινή θέα" θα φανεί αρκετά χρήσιμο, ή τουλάχιστον ενδιαφέρον! Υποστιρίζει πως έχει και δυνατότητα να στέλνει την φωτογραφία σε ένα mail που θα ορίσετε, αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει...

span.fullpost {display:inline;}

5 σχόλια:

Christos Saroglou είπε...

ε όχι :-)

πολύ έξυπνο e-gadget. Οι φωτογραφίες πηγαίνουν σε κλειδωμένο φάκελο; Καταλαβαίνει ο χρήστης (ο εραστής δηλαδή) οτι τράβηξε αυτόματα φωτό ο υπολογιστής;

WorldCitizeN είπε...

:-)
Πηγαίνουν στο /private/var/log/AuthSight.
Το καταλαβένει, αφού ανάβει η οθόνη και κάνει τον ήχο της φωτογραφικής :-p Σοβαρά τώρα, υπάρχει τρόπος να το καταλάβει, αφού κάθε φορά που τραβάει την φώτο, απλά ανάβει το πράσινο φωτάκι δίπλα από την iSight, αλλά πρέπει να είναι υποψιασμένος:-)

AL Tsantiri Blogger είπε...

Dld exeis kanei syllogy apo foto mou? :P

YG
den mporo na min sto po giati tha skaso. Σύζυγος me ypsilon. (oxi oti eimai kalos stin orthografia alla orismena mou xtypane re gmt, kai eimai poly idiotropos)

Konstantinos είπε...

Ενδιαφέρον πρόγραμμα.

Λίγα λόγια για το πώς πρέπει να γίνει η εγκατάσταση του προγράμματος;

Βλέπω ένα .pkg και ένα "configure" script όταν ανοίγει το .dmg αρχείο. Εγκατέστησα το .pkg νομίζοντας ότι η δυνατότητα ορισμού των ρυθμίσεων δίνεται και αργότερα αλλά δε φαίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο.

Να υποθέσω ότι πρέπει πρώτα να ρυθμίσω το configure script και μετά να τρέξω την εγκατάσταση του .pkg; (Και μ'αυτόν τον τρόπο οι ρυθμίσεις του script περνιούνται στο πρόγραμμα;)

WorldCitizeN είπε...

Εγώ αυτό που έκανα ήταν να το εγκαταστήσω με το .pkg και να επανεκινήσω τον iMac. Μόλις μου ζήτησε κωδικό έβαλα ένα λάθος και πρόσεξα το πράσινο λαμπάκι δίπλα από την κάμερα αν ανάβει, και άναψε... Το mail δεν έχω καταφέρει να το setάρω ακόμα, ίσως επειδή δούλεψε στον developer πιθανό έιναι να μην το ξανακοίταξε :-)
Οι φωτογραφίες είναι στο private/var/log/AuthSight...
Από την στιγμή που το εγκαθιστάς, τραβάει αυτόματα φωτογραφίες...