Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

Hint-it: Ημέρολόγιο με το iPhoto!


Από την αρχή που έπιασα στα χέρια μου το iPhoto, κατάλαβα ότι υπήρξα λίγο "βλάκας" που η ηλεκτρονική μου συλλογή από φωτογραφίες ήταν διασκορπισμένη σε CD, σε DVD, σε πεταμένους σκληρούς, ακόμα και σε δισκέτες! Μάζεψα όποιες μπορούσα, σκάναρα κάποιες άλλες και πήρα *πολύ* υλικό απο φίλους, για να καταφέρω να 'ρθώ λίγο στα ίσια μου!

Αυτό που δεν μου άρεσε στο iPhoto, είναι που... (δεν έχουμε Apple Greece, αλλά είναι σχετικά άλλου παπά ευαγγέλιο), είναι όταν δημιουργώ ένα ημερολόγιο, ένα album φωτογραφιών, ή μια κάρτα, έχει δίπλα ένα κουμπάκι "Buy"! Αυτό φυσικά, σε παραπέμπει στην σελίδα της Apple για να σου πει ότι δεν είναι διαθέσιμη αυτή η υπηρεσία στη χώρα σου! Thanx Apple, great Job! Γι'αυτό κι εμείς, σε αυτό το post θα προτιμήσουμε τον τύπο στην γωνία που έχει φωτοτυπάδικο, ή τίποτα πιο κυριλέ, αν το θέλουμε για ποσότητα.

Αφού δημιουργηθεί λοιπόν, το Ημερολόγιο της επιθυμίας μας, πάμε για "εκτύπωση" με το command+P. Το iPhoto κάνει "Assembling Calendar" και ρωτάει που να το εκτυπώσει. Ας αφήσουμε το μαγικό και πολύ χρήσιμο κουμπί που γράφει PDF να κάνει την δουλειά του με το "Save as PDF". Αφού ξεμπερδέψουμε με την τοποθεσία αποθήκευσης, καλό θα ήταν να είχαμε γνώση του μεγέθους της σελίδας (συνήθως 25.4 x 20.3cm, μικρότερο δηλαδή από μια A4).Ένας τρόπος είναι να το ανοίξουμε στο Preview και με το Get Info να κάνουμε την δουλειά μας.
Στη συνέχεια επιλέγουμε το χαρτί/χαρτόνι που θα εκτυπωθεί το ημερολόγιο, είτε στο φωτοτυπάδικο, είτε στο σπίτι μας. Αφού τυπωθεί και κόψουμε τα περιτά λευκά περιθώρια, ζητάμε από τον "φωτο-τυπά" να μας κάνει τις τρύπες στην κορυφή του ημερολογίου για να περάσουμε το σπιράλ (έχει ειδικό εργαλειάκι). Περνάμε το σπιράλ, κάνουμε και την τρυπούλα μας στην κάτω πλευρά για να το κρεμάσουμε και είμαστε έτοιμοι... Μπορεί να μην έχουμε Apple Greece, αλλά πρέπει να έχουμε φαντασία!

Οι φωτογραφίες είναι από την κοπή της πίτας του ThesMac!

span.fullpost {display:inline;}

2 σχόλια:

Christos Saroglou είπε...

Εγώ δεν έχω συμπαθήσει ακόμη το iPhoto. Ο λόγος είναι οτι μου προκαλεί την αίσθηση της εξάρτησης.

πχ, έχω ένα φάκελο στον σκληρό δίσκο για τις φωτό μου. Μέσα στον φάκελο, έχω αριθμημένους υποφακέλους του στυλ:
01 - 1 May 2007 countryside walk
02 - κ.ο.κ....
και έτσι έχω μια τάξη στις φωτό σε όποιον η/υ βρίσκομαι. Φυσικά κάνω και ένα slideshow σε όποιον φάκελο θέλω κάθε φορά για να τις βλέπω.

1. Με το iPhoto, μπορώ να διατηρήσω αυτό τον φάκελο (και υποφακέλους);
2. Επίσης, μπορώ να κάνω index των φωτό αυτών, χωρίς να αντιγραφούν σε κάποιο φάκελο που ορίζει το iPhoto (συνεπώς να υπάρχουν διπλές όλες οι φωτό);

WorldCitizeN είπε...

Υποθέτω πως μπορείς... Αρκεί να επιλέξεις από τα Preferences -> Advances -> Copy files to iPhoto Folder when adding to Library... Φυσικά ότι αλλαγές κάνεις με το iPhoto θα τις κάνεις στην εκάστοτε φωτογραφία, κι όχι σε ένα αντίγραφο. Καλού κακού κάνε κανένα Backup πριν το δοκιμάσεις :-)