Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26, 2007

Wallpaper-ing in a Mac!

Οι χρήστες Windows όταν θέλουν να κάνουν κάτι απλό και "αυτοματοποιημένο" ρωτάν αν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να κάνει αυτήν την δουλειά και, συνήθως κάτι βρίσκουν... Οι χρήστες Macintosh απλά χρησιμοποιούν το Automator, άντε και στο τσακίρ κέφι το Applescript.
Την πρώτη μέρα που έπιασα το Mac στα χέρια μου, ήθελα να κάνω το πιο απλό, να βάλω ένα Wallpaper της επιλογής μου. Δυστυχώς το MacOS δεν υποστηρίζει εγγενώς, με την επιλογή της φωτογραφίας, την επιλογή για ορισμού της ως wallpaper. Ότι όμως δεν παρέχεται, το δημιουργούμε μόνοι μας. Έτσι, αρκεί να ανοίξουμε το Automator, και να δημιουργήσουμε το ακόλουθο workflow,και να το επιλέξουμε το Save as plugin. Έτσι, απλά πατώντας δεξί κλικ στην εικόνα, έχουμε την επιλογή μας στο πιάτο.

ΥΓ. Θα μπορούσα να σας το ανεβάσω κι όλας, αλλά προφανώς δεν είναι αυτός ο σκοπός του post:-)

span.fullpost {display:inline;}

3 σχόλια:

suicico είπε...

Όντως είναι ένα από τα πιο ας πούμε δύσκολα πράγματα να κανείς στο osx.
Εγώ κατά ενθουσιαστικά όταν είδα το DescDecall …
Που αλλάζει το wallpaper με ένα απλό drag and drop . . .
Το workflow , είναι λίγο geeky αλλά καλό .

Derek είπε...

εγώ ότι photos έχω τις πετάω στο iPhoto και τις βάζω από εκεί για ταπετσαρίες

Unknown είπε...

Κι εγώ αυτό κάνω τις περισσότερες φορές, επιλέγω από τον φάκελο του iPhoto όπου και είναι μαζεμένα .

ΥΓ. Ωραίο το DescDecall! Τι πιο απλό από ένα drag'n'drop!